Почти всяка жена преди да роди си има „план-програма“, която да изпълни, за да удостовери, че я бива за майка. Една от най-важните точки в тази „план-програма“ е дзверенето в стелажите с бебешка козметика. Ние, в Майко Мила, също сме се дзверили – една по-малко, друга повече (оставяме на вас да отгатнете коя от двете по колко време е прекарала пред рафта с лосиони) и сме напълно наясно, че е адски трудно да избереш най-добрите продукти за детето си.
Красимира, например, ден преди да роди (тя винаги ги прави тези неща в последня момент, не бъдете като нея) се застопори като един презеокейнски лайнер пред рафта с душгелове и изкара там, клатейки се, около два часа и петнайсет минути.
Ако се чудите какво е правила толкова време, ще ви кажем – чела е етикети. Защото какво иска една нова бъдеща майка от бебешката козметика? Лошото е, че и тя не знае – как да знае, като досега не е къпала и мила бебе!
Като първо, например, всяка бъдеща майка иска да изкъпе бебето с нещо, което хем да мирише хубаво, хем обаче да не мирише МНОГО – сиреч, екзотичният душгел, с който майката би се обляла преди да отиде на караоке в петък вечер, автоматично отпада.
Второ, въпросният трябва да е съставен от най-скъпоценни растителни съставки, брани от грижовни ръце в девствени лесове, а както можете да се досетите, такива неща вече няма – просто не останаха девствени лесове на тая Земя (замалко да напишем лосове от невнимание…).
Трето, практичната бъдеща майка, колкото и да я брули хормонът, все пак има инстинкт за самосъхранение и знае, че ако избраната бебешка козметика налага тегленето на потребителски кредит, значи нещо не е наред. Някъде в главата ѝ съществува подозрението, че само бебето ще се изхранва с кърма – останалите вкъщи все ще поискат я кренвириш, я печен картоф, и когато това стане, не върви да им тропосаш на масата шише с бебешки лосион от био шишарки и да им кажеш да се оправят.
Да видим, обаче, какво направи Елисавета, която точно по същото време беше бременна с третото си дете, което роди месец след Красимира (в смисъл, месец след като Красимира роди, а не месец, след като Елисавета роди Красимира – някой да не се обърка).
Елсавета просто влезе в аптеката и си купи Бочко. И сега ще ви каже защо.
Практиката показва (особено практиката на трите деца, които къпеш и миеш до дълбоки старини), че пазарът предлага изобилие от чудесни продукти, с които бебето може да бъде изкъпано и измито по най-фантастичен начин. Има десетки марки, които могат да донесат исканите от вас резултати, но когато човек е родил три пъти, става разумен, опитен и разсъдлив. Нека видим кое всъщност е важното е за продуктите, които вие и вашето бебе ще ползвате:
– да са безопасни и щадящи към детето (хич не обичаме пищящи деца, на които шампоанът им щипе)
– да са приятни на мирис (и вкус!)
– да стават и за наистина малки бебета
– да измиват лесно
– да съдържа разни полезни и хубави неща, като билки, тревички и екстракти от туй-онуй
– да не струва колкото един чифт обувки
И тъй като Елисавета няма никакво време да виси като онази Красимира пред щандовете, просто влиза и купува Бочко. Има си любим – този с Лайка и Липа ѝ е фаворит (и често се ползва не само от децата). По същата причина сапунерките вкъщи също са окупирани от сапуни с аромат на лайка – в края на краищата, и двете може би изглеждаме малко хахави, но в някои неща сме консервативни – като ще е лайка, ще е лайка във всичко!
След известни лутания и Красимира мина „на Бочко“, защото това просто беше най-смисленият и разумен избор.
И така, ако скоро ви предстои да раждате за първи път и сте обзети от паника и ужас каква бебешка козметика да купите, имайте предвид, че има прекрасни и напълно достъпни български продукти, които спокойно може да ползвате още от първото къпане на бебока.
Майко Мила все пак има зад гърба си около три милиона изкъпвания на бебета, и също толкова измивания на омазани с кал ръце, коси, в които е внедрено топено сирене, и малки, сладки крачета, носещи целия прах на града. И, ако приемате един съвет – търсете лайката, фантастична е!
Може би ще харесате
Още от Препоръчваме
Нели и някои последици от тормоза в училище
„Името ми е Нели и съм жертва на пластичната хирургия. Ако не познавате някой, който има пет ринопластики и си …
Мамо, имаш сопол!
Теодора Илиева вече ни разказа за любовния си живот в Tinder. Сега на дневен ред е разказ за дъщеря ѝ, …
Не казвай на децата, че се запознахме в Tinder
Днес на гости ни е Теодора Илиева, която ще ни разкаже за живота си в Tinder. Тя знае, че ако …
7 Коментари
Напълно подкрепям 🙂 Първо бяхме решили да е българска козметика. Като за първо дете, толкова изисквания скалъпихме. Постепенно „Бочко“ се наложи и превзе дома под всякакви форми-от крем при подсичане до памперси. Малката расте, козметиката намалява (горните две примерно отпаднаха), но марката си остава. И наистина спестява чуденките при избор на козметика.
Оф, вече малко прекалявате с рекламите. От интересен сайт се превръщата в поредната трибуна за реклама и PR-материали. Ето, заричам се, че вече евентуално ще чета само материали написани от гости на сайта, защото Елисавета и Красимира се оляха да рекламират – то роботи, то Крок Пот-и, сайтове, козметика … еееее, айде стига вече! И махам сайта ви от секция Favorites … ай сектир!