От компанията Apple обявиха през юли, че тази година пускат нови емоджита за iOS, macOS и watchOS.
Ако не знаете какво е емоджи и дали се предава по въздушно-капков път, ето повече информация.
Emoji e японски термин, който се отнася за малки дигитални изображения, използвани при мобилните телефони или мигновените интернет съобщения. Те изобразяват настроение, предмет или действие.
Не ги бъркайте с емотиконите – символи, съставени от пунктуационни знаци, изразяващи емоции, например усмивка 🙂 или сърце <3.
И така! За първи път жена, която кърми, ще бъде част от официалната библиотека с емотикони.
Макар че това е доста прогресивна крачка напред в изобразяване на нормалния образ на жената, и преди е имало емоджита, които показват различни аспекти на женствеността или прогреса на жените. През август 2016 г. е добавено емоджи на жена, която спортува и работи, което дотогава е било само в мъжки образ.
В новите емоджита присъства и забулена жена, по идея на 15-годишната Рауф Алхумеджи, която изпратила предложение от седем страници за емоджи на жена с хиджаб.
Сред новите емоджита има и мъж с брада, както и хранителни продукти като сандвич и кокосов орех, животни като диноазавъра T-рекс, зебра, както и лице с експлодираща усмивка и зомби.
Емоджитата може да изглеждат маловажна и тривиална тема, но хората ги използват, за да опишат и представят себе си и живота си, затова официалното признаване на кърменето като част от женския образ е важно и окуражително послание.
Можете да свалите новите емоджита оттук.
Може би ще харесате
Още от Полезно и важно
Рак на гърдата: истини и митове
Може и да сте го пропуснали в безкрайния поток новини за цената на тока и газа, изборите, преговорите за ново …
За гръбначните изкривявания при деца и ползите от изправителната гимнастика
Правилната стойка по време на стоене, ходене и работа не се дава на човек по рождение, а се придобива. Тя …
Спечели стипендия от Майко Мила и учи aMBA в The Business Institute
Чували ли сте латинската сентенция, че трябва да се учи не за училището, а за живота? Е, и да не …